Drogie klientki, w celu usprawnienia kontaktu wrzucam regulamin z pomocnymi informacjami:

1. Przyjmujemy od poniedziałku do piątku od 9:00 do 18:00. (Ostatnia Pani na koloryzacje może zostać przyjęta najpóźniej o 15:00)
2. W salonie obowiązuje płatność gotówką oraz blikiem na telefon.
3. Na wiadomości odpisuje od poniedziałku do piątku do godziny 18:00 – poza tymi godzinami jesteśmy niedostępne i nie odpisujemy na jakiekolwiek wiadomości.
4. W wiadomości proszę podać dni i godziny którymi są Panie zainteresowane. Jeżeli odpisuję, ze dany dzień lub godzina jest niemożliwa, to znaczy, ze naprawdę nie mogę upiększyć Was tego dnia i jest to obligatoryjne.
5. W wiadomości mogę jedynie określić zakres cen dotyczący danego zabiegu koloryzacji włosów (przy czym cena również może wzrosnąć wraz z grubością i długością włosów- czego nie widać na zdjęciu). Zatem zapraszam na konsultację by określić oczekiwania i sprawdzić czego możecie się spodziewać.
6. Przy rezerwacji terminu proszę podać poprawny numer telefonu. Dzień wcześniej potwierdzam wizyty. Jeżeli nie dostanę odpowiedzi, wizyta zostanie anulowana.
7. Na wizytę przychodzimy bez osób towarzyszących, dzieci ani zwierząt!
8. Jeżeli Klientka zapisała się na jeden kolor a na wizycie stwierdzi, że jednak chce sombre bądź inną czasochłonną koloryzacje mam prawo odmówić wykonania usługi ze względu na brak czasu.
9. Jeżeli klientka z jakiegokolwiek powodu nie może pojawić się na umówionej wizycie, proszę o telefon lub wiadomość. W innym wypadku nie będzie możliwości ponownego umówienia się do mnie.
10. Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia wykonania usługi jeżeli zauważymy, że klientka jest chora. Szanujmy siebie i swoje zdrowie oraz pamiętajmy, że my tez mamy rodziny którym te różne zarazy możemy przekazać.
11. Wszelkie reklamacje składamy OSOBIŚCIE odrazu po wizycie lub w ciągu 24 godzin od jej zakończenia.